Základní produktové a prodejní formáty čaje. Čajovny – Ladislav PACLÍK
Ladislav PACLÍK
Bakalářská práce
Základní produktové a prodejní formáty čaje. Čajovny
Basic product and sales formats of tea. Tearooms
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena především na čaj a jeho popularitu mezi jeho konzumenty, a také na popularitu fenoménu čajoven v České republice. Teoretická část práce je soustředěna na rostlinu Camellia sinensis, ze které se čaj vyrábí. Pozornost je zaměřena na pěstování čaje, úpravu a zpracování čaje, rozdělení čaje z nejrůznějších pohledů a obchod s čajem. Mimo jiné je zde zmíněno rozdělení čaje …víceAbstract:
This bachelor thesis is oriented primarily on tea and the popularity among its consumers, and also on popularity of the "phenomenon" tearooms in the Czech Republic. The theoretical part of thesis deals with Camellia sinensis, the plant of which is tea produced. The attention is paid to the cultivation of tea as well as on the treatment of tea, the distribution of tea and the trade with tea. Finally …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PACLÍK, Ladislav. Základní produktové a prodejní formáty čaje. Čajovny. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Čajovny jako nový typ veřejného prostoru
Zuzana ULMANNOVÁ -
Historie čaje, čaj jako podnikatelský záměr
Victoria Arlazarova -
Návrh marketingových strategií pro zelený čaj: Analýza a modifikace kupního rozhodování spotřebitele
Pavel Trnka -
Cesta čaje v České republice po roce 1989- čaj jako kulturní fenomén
Ivana GREGOROVÁ -
Cesta čaje v České republice po roce 1989 - čaj jako kulturní fenomén
Ivana GREGOROVÁ -
Co stojí za šálkem čaje ze Srí Lanky? Čaj a jeho vliv na rozvoj Šrí Lanky
Bára Konášová -
Japonský zelený čaj
Karolína STARÁ -
ČD čaj
Denisa VÁŇOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva