Ing. Naděžda Hladká

Master's thesis

Návrh marketingové strategie pro firmu KOBIT, spol. s r. o.

Proposal of a marketing strategy for company KOBIT, spol. s r. o.
Abstract:
Hlavním tématem této diplomové práce je návrh marketingové strategie pro konkrétní podnik. Firma, pro kterou je strategie navrhována, je KOBIT, spol. s r. o. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První částí jsou teoretické rešerše odborné literatury vztahující se k strategii podniků a firem a také mezinárodnímu marketingu, vzhledem ke skutečnosti, že firma KOBIT operuje také na zahraničních …more
Abstract:
The main topic for this thesis is to propose a marketing strategy for a company by the name of KOBIT, spol. s r. o. It has been divided into two parts. The first part is a bibliographic search relating to the strategies of other corporations in international marketing who much like KOBIT operate in foreign markets. The second part introduces and characterizes KOBIT as a company. An analysis of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2013
Accessible from:: 9. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hladká, Naděžda. Návrh marketingové strategie pro firmu KOBIT, spol. s r. o.. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN