Návrh marketingové strategie pro firmu KOBIT, spol. s r. o. – Ing. Naděžda Hladká
Ing. Naděžda Hladká
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro firmu KOBIT, spol. s r. o.
Proposal of a marketing strategy for company KOBIT, spol. s r. o.
Anotácia:
Hlavním tématem této diplomové práce je návrh marketingové strategie pro konkrétní podnik. Firma, pro kterou je strategie navrhována, je KOBIT, spol. s r. o. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První částí jsou teoretické rešerše odborné literatury vztahující se k strategii podniků a firem a také mezinárodnímu marketingu, vzhledem ke skutečnosti, že firma KOBIT operuje také na zahraničních …viacAbstract:
The main topic for this thesis is to propose a marketing strategy for a company by the name of KOBIT, spol. s r. o. It has been divided into two parts. The first part is a bibliographic search relating to the strategies of other corporations in international marketing who much like KOBIT operate in foreign markets. The second part introduces and characterizes KOBIT as a company. An analysis of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Zverejniť od: 9. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedúci: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hladká, Naděžda. Návrh marketingové strategie pro firmu KOBIT, spol. s r. o.. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Hospodářská spolupráce ČR a SRN z pohledu malých a středních podniků
Petr Hovorka -
Čínsko-angolská hospodářská spolupráce
Pernilla MENDESOVÁ -
Politická a hospodářská spolupráce zemí Jižní Ameriky
Karolína BLÁHOVÁ -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková