Jiří Malchárek

Diplomová práce

Porovnání a využitelnost přístupů ke zjišťování positioningu produktu

Comparison and usability approaches to detect positioning of the product
Anotace:
Cíem práce je porování přístupů ke zjišťování positioningu produktu a jejich vyu-žitelnosti. Konkrétně se práce věnuje conjoint analýze, vícerozměrnému škálování, percepčním mapám a sémantickému diferenciálu. Ty aplikuje na trh s kompaktními fotoaparáty. Samotný výzkum se zabývá preferencemi spotřebitelů v rámci daného trhu. Zkoumá význam různých vlastností fotoaparátů na rozhodování spotřebitelů. …více
Abstract:
The goals of this thesis are to provide a comparison of methods used for positioning research and their uses. The methods compared are conjoint analysis, multidimensional scaling, perceptual maps and semantic differential. These are applied on the compact camera market. The research focuses on consumer preferences in this market. Specifically on the importance of various features and attributes on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54344