Tomáš Lesný
Master's thesis
Online marketingové nástroje a jejich efektivita
Online Marketing Tools and their Effectiveness
Abstract:
Diplomová práce zkoumá základní nástroje internetového marketingu, nástroje vlastních webových stránek a nástroje internetové reklamy. Vzhledem k vysoké významnosti internetu a internetového marketingu se objevuje otázka, jaký přínos a jakou efektivitu mají nástroje internetového marketingu. Tato práce na vzorku nástrojů porovnává přínos a efektivitu nástrojů internetového marketingu na základě oborových …moreAbstract:
The diploma thesis deals with internet marketing tools, the tools of own web pages and the tools of internet advertising. In connection with growing importance of internet marketing arises question how effective are internet marketing tools and what are their benefits. This thesis compares benefits and effectiveness to a sample of internet marketing tools based on the branch metrics and based on a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52274
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2016
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Jiří Přibil
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52274
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
František Vondrák -
Czech SMEs and the Effectiveness of their PPC Advertising
Hana Zachová -
The effectiveness of advertising in the hotel “Holiday Inn Almaty”
Yesset Alpysbayev -
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
Tamara Charashvili -
Efektivita různých forem reklamy pro makléřské společnosti nabízející retail investing na českém trhu
Richter Richter -
Efektivita působení reklamy na internetových pornografických stránkách
Dominik Gerža -
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
Martina Svobodová -
Efektivita tištěné reklamy v herních časopisech
Pavel Bolcek