Bc. Jan Čada, DiS.

Bakalářská práce

Politický marketing a PR

Political marketing and PR
Anotace:
Tato práce se ve své teoretické části zaměřuje na oblast politického marketingu a PR v jeho aplikaci směrem od politika k masovému publiku prostřednictvím masových médií. Obsahuje přiblížení jednotlivých technik masové komunikace a jejich použití v reálném prostředí každodenní politiky, jak je běžně známe i neznáme. Praktická část této práce je zaměřena na volby a volební billboardovou kampaň, zejména …více
Abstract:
This work is in its theoretical part focuses on political marketing and PR in his administration away from politics to mass audiences through mass media. Approach includes the techniques of mass communication and their application in the real environment of everyday politics, as is commonly known and unknown. The practical part of this work is focused on elections and election billboard campaign, especially …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní