Bc. Jan Čada, DiS.

Bachelor's thesis

Politický marketing a PR

Political marketing and PR
Abstract:
Tato práce se ve své teoretické části zaměřuje na oblast politického marketingu a PR v jeho aplikaci směrem od politika k masovému publiku prostřednictvím masových médií. Obsahuje přiblížení jednotlivých technik masové komunikace a jejich použití v reálném prostředí každodenní politiky, jak je běžně známe i neznáme. Praktická část této práce je zaměřena na volby a volební billboardovou kampaň, zejména …more
Abstract:
This work is in its theoretical part focuses on political marketing and PR in his administration away from politics to mass audiences through mass media. Approach includes the techniques of mass communication and their application in the real environment of everyday politics, as is commonly known and unknown. The practical part of this work is focused on elections and election billboard campaign, especially …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2010
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: Mgr. Lucie Cviklová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní