Gaming fora and reddit culture: analysing posts on selected digital games – Martin VÁLEK
Martin VÁLEK
Diplomová práce
Gaming fora and reddit culture: analysing posts on selected digital games
Gaming fora and reddit culture: analysing posts on selected digital games
Abstract:
This thesis aims to analyze the environment of the Reddit website, specifically its sub-section focused on the community around the game of the League of Legends. The thesis will also categorize types of posts which are present on the forum and define what part of the corpus they represent. The analysis should define the main reasons why the forum is being visited and the specific features of the categories …víceAbstract:
Práce si klade za cíl analyzovat prostředí webové stránky Reddit, konkrétně její podčásti, která se věnuje komunitě kolem hry League of Legends. Dále bude kategorizovat druhy příspěvků, které se na tomto fóru vyskytují, a zjistí v jaké četnosti se na něm tyto druhy vyskytují. Tato analýza by měla definovat hlavní důvody navštěvování tohoto fóra a vlastnosti analyzovaných kategorií jako například průměrný …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Renata Tomášková, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÁLEK, Martin. Gaming fora and reddit culture: analysing posts on selected digital games. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Překladatelství a tlumočnictví / Angličtina pro překladatelskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day
Vlastimil Peer -
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
Kateřina Biličková -
Analýza, návrh a implementace portálu hry League of Legends
Andrej Thurzo -
Geografické aspekty eSportu: vývoj a regionální ukotvení hry League of Legends
Jaromil VEJMOLA -
Analýza hudby dětské počítačové hry League of Legends a její využití v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy
Kateřina HAJDOVÁ -
Korejský esport po roce 2010 - případová studie hry League of Legends
Kateřina KLIČKOVÁ