Komunikace při propagaci aktivit neziskového sektoru s návrhem na vytvoření mediálního projektu Módní přehlídka "O berlích" – Bc. Eva Lonková
Bc. Eva Lonková
Bakalářská práce
Komunikace při propagaci aktivit neziskového sektoru s návrhem na vytvoření mediálního projektu Módní přehlídka "O berlích"
Communication at propagation of non-profit sector with concept of creating Fashion show "on crutches"
Anotace:
Cílem práce je charakteristika prostředí neziskového sektoru, obsažení jeho struktury se zaměřením na komunikaci. Teoretická část se věnuje jednotlivým faktorům ovlivňujícím neziskový sektor, jeho fungování a způsobům komunikace. Systematicky probírá vlivy a spojení s obory public relations a fundraising. Praktická část se zaměřuje na možné negativní a desorientační vlivy médií při tvorbě názoru na …víceAbstract:
The Aim of this thesis is a characteristics and description of the Non-profit sector and its parts with focus on the role of communication. The teoretical part is focused on the characteristics of its parts, history and development in this field and the role of Public relations and Fundraising in it. The practical part describes a dangerous influence of media on the creation of the opinion of physical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qiefh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2008
- Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Jana Kubíčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LONKOVÁ, Eva. \textit{Komunikace při propagaci aktivit neziskového sektoru s návrhem na vytvoření mediálního projektu Módní přehlídka ''O berlích''}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/4nx3o2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Interní komunikace v Člověku v tísni, o.p.s.
Tereza Novotná -
Komunikace v domově pro seniory z pohledu pracovníků v sociálních službách
Lucie Vaňková -
Marketingová komunikace v neziskové organizaci
Martin Barták -
Marketingová komunikace v neziskovém sektoru
Iveta DUŠKOVÁ -
Postavení a funkčnost marketingové komunikace v nevládní neziskové organizaci profilace pěstounské péče
Tereza Baubínová -
Možnosti a omezení marketingové komunikace u projektů v neziskovém sektoru na příkladu Dne válečných veteránů.
Klára Krejčí -
Analýza systému komunikace v neziskové organizaci
Vendula Krlišová