Analýza marketingového prostředí firmy Lupress, s. r. o. – Bc. Iveta Mizerová
Bc. Iveta Mizerová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového prostředí firmy Lupress, s. r. o.
Lupress, s. r. o. Company - The Analysis of its Marketing Environment
Anotácia:
Bakalářská práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů a analýzou marketingového prostředí. V praktické části jsou získány informace pro analýzu marketingového prostředí podniku Lupress, s. r. o. K analýze je použita PESTLE a SWOT analýza. V závěru jsou popsány návrhy na zlepšení stávající situace podniku. Na základě zjištěných závěrů jsou podniku …viacAbstract:
The bachelor?s thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the explanation of terms and with an analysis of marketing environment. The obtained information in the practical part are intended for analysis of marketing environment company Lupress, s. r.o. For the analysis are used PESTLE and SWOT analyses. In the end there are suggestions how to improve the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Josef Novotný, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mizerová, Iveta. Analýza marketingového prostředí firmy Lupress, s. r. o.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Práce na příbuzné téma
-
Iniciace regionálního rozvoje prostřednictvím interakcí aktérů vnitřního a vnějšího prostředí Velkopavlovické vinařské podoblasti
Sára Žáková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingové prostředí Levandulové farmy
Jana RUMLEROVÁ -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Alice Hermanová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Imunitní systém a vnější prostředí
Markéta Vrbová