Porovnání dopadu uplatňování marketingové strategie ve sledovaných podnicích – Bc. Hana Valentová
Bc. Hana Valentová
Master's thesis
Porovnání dopadu uplatňování marketingové strategie ve sledovaných podnicích
Comparation of the Impact of the Implementation of Marketing Strategy in Selected Companies
Abstract:
Má diplomová práce se zabývá zhodnocením uplatňování marketingu ve dvou strojírenských firmách. Cílem mé diplomové práce bude zhodnocení vývoje využívání marketingové strategie ve sledovaných podnicích v období posledních uzavřených 5 let. Data a informace jsem získala z podnikové dokumentace a kombinací řízeného rozhovoru a dotazníku. Ve své práci jsem využila analýzy a komparace. Získané informace …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the evaluation of the application of marketing in two engineering companies. The aim of this thesis is to assess the development of the use of marketing strategies in the surveyed enterprises in the last 5 years. I have received the data and information from the business documentation and from a guided interview and a questionnaire. In the thesis I use analysis and comparison …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ahn4x/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Josef Švec
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix vybrané firmy
Zdeňka Šotkovská -
Marketingový mix vybraného podniku
Michaela Roháčková -
Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C
Stanislava Omelchenko -
Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C
Klára Rokosová -
Marketingová strategie firmy Pinkie originals s.r.o.
Tereza Vurbsová -
Soupeření s giganty - Strategie lokálních firem na globálním trhu.
Vendula Chvílová -
Analýza PR strategie konkrétního podniku ve vybraném médiu
Monika Dušáková