Bc. Hana Valentová

Master's thesis

Porovnání dopadu uplatňování marketingové strategie ve sledovaných podnicích

Comparation of the Impact of the Implementation of Marketing Strategy in Selected Companies
Abstract:
Má diplomová práce se zabývá zhodnocením uplatňování marketingu ve dvou strojírenských firmách. Cílem mé diplomové práce bude zhodnocení vývoje využívání marketingové strategie ve sledovaných podnicích v období posledních uzavřených 5 let. Data a informace jsem získala z podnikové dokumentace a kombinací řízeného rozhovoru a dotazníku. Ve své práci jsem využila analýzy a komparace. Získané informace …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the evaluation of the application of marketing in two engineering companies. The aim of this thesis is to assess the development of the use of marketing strategies in the surveyed enterprises in the last 5 years. I have received the data and information from the business documentation and from a guided interview and a questionnaire. In the thesis I use analysis and comparison …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Josef Švec
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication