Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+. – Bc. Miroslav Solařík
Bc. Miroslav Solařík
Master's thesis
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Online Marketing Focussed on People Aged Over 50.
Abstract:
Abstrakt: Tato diplomová práce zpracovaná na téma "Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+" zkoumá uvedenou věkovou skupinu v online prostředí. Pro výzkum bude využito online dotazování. Analýza získaných výsledků informuje o chování segmentu generace 50+ v online prostředí. Tato práce se skládá z teoretické části, metod výzkumu a praktické části. V teoretické části je představený online marketing …moreAbstract:
Abstract: This thesis which is focused on the topic "Online Marketing Focussed on People Aged Over 50"explores meantioned aged group in online environment. There will used online questionnaire survey for research. The analysis of extracted outcomes briefs about the segment's behaviour of people aged over 50 in online environment. This thesis consists of a theoretical part, research methods and a practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Roman KOZEL, Ph.D.
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOLAŘÍK, Miroslav. \textit{Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.}. Online. Master's thesis. Olomouc: Moravian University College Olomouc, Moravian Business College Olomouc. 2020. Available from: https://theses.cz/id/4nzlsx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Solařík, Miroslav. Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.. Olomouc, 2020. diplomová práce (Ing.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian Business College Olomouc
Moravian Business College OlomoucMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management of Small and Medium-sized Entreprises
Theses on a related topic
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Analýza marketingové komunikace vybraných bankovních produktů v mezinárodní bance
Marie Chodorová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights