Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+. – Bc. Miroslav Solařík
Bc. Miroslav Solařík
Master's thesis
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Online Marketing Focussed on People Aged Over 50.
Anotácia:
Abstrakt: Tato diplomová práce zpracovaná na téma "Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+" zkoumá uvedenou věkovou skupinu v online prostředí. Pro výzkum bude využito online dotazování. Analýza získaných výsledků informuje o chování segmentu generace 50+ v online prostředí. Tato práce se skládá z teoretické části, metod výzkumu a praktické části. V teoretické části je představený online marketing …viacAbstract:
Abstract: This thesis which is focused on the topic "Online Marketing Focussed on People Aged Over 50"explores meantioned aged group in online environment. There will used online questionnaire survey for research. The analysis of extracted outcomes briefs about the segment's behaviour of people aged over 50 in online environment. This thesis consists of a theoretical part, research methods and a practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Roman KOZEL, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOLAŘÍK, Miroslav. \textit{Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.} Online. Diplomová práca. Olomouc: Moravská vysoká škola Olomouc, o.p.s., Moravian Business College Olomouc. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/4nzlsx/. [cit. 2024-04-19].
Jak správně citovat práci
Solařík, Miroslav. Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.. Olomouc, 2020. diplomová práce (Ing.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian Business College Olomouc
Moravian Business College OlomoucMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management of Small and Medium-sized Entreprises
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Jakub Hrabák -
Marketingová komunikace reklamní agentury
Tomáš Predný -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Dita Kamírová
Názov
Vložil
Vložené
Práva