Bc. Michal Trněný

Diplomová práce

Machine Learning for Predicting Success of Video Games

Machine Learning for Predicting Success of Video Games
Anotace:
Práce se zabývá tématem predikce úspěšnosti videoher. Jsou popsány existující studie a dále vlivy běžně spojované s množstvím prodejů her. Byla vytvořena databáze her vydaných na PC a tato data jsou vizuálně popsána. Nakonec byly provedeny experimenty s využitím strojového učení, kde bylo cílem zjistit, do jaké míry lze predikovat úspěch her po vydaní z informací dostupných před vydáním.
Abstract:
This thesis explores the subject of video games’ success prediction. Existing attempts are discussed as well as factors traditionally believed to affect sales. A database of games released on the PC platform is created and the data is graphically presented. Lastly, experiments utilizing machine learning methods are conducted with the aim of discovering how well post-release success of PC games can be …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. RNDr. Lubomír Popelínský, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Tomáš Rudolecký

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky