Bc. Aleš Chrastina

Master's thesis

Návrh marketingové strategie pro ENERG-SERVIS, a.s.

Marketing Strategy Proposal for ENERG-SERVIS, jsc.
Abstract:
Práce je zaměřena na zhodnocení stávající situace společnosti ENERG-SERVIS, a.s., návrh a tvorbu marketingové strategie, jež má napomoci dosavadnímu marketingovému úsilí společnosti. Pro získávání dat bude využito nástroje hloubkových rozhovorů a pro analýzu dat bude použita metodika SWOT analýzy.
Abstract:
Thesis if focused on evaluation current situation of company ENERG-SERVIS, jsc., design and creation of marketing strategy to support current marketing efforts of company. For acquiring and analysis of data will be used tools of deep interviews and methodology of SWOT Analysis.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Michal Jurek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting