Kolaborativní editor 3D scény – Bc. Martin Procházka
Bc. Martin Procházka
Bakalářská práce
Kolaborativní editor 3D scény
3D Collaborative Editor
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je motivace, analýza, návrh a implementace systému pro kolaborativní vytváření (editování) 3D scény. Mezi nejvýraznější rysy systému patří: řešení systému modelem klient - server, spolupráce ve vytváření 3D scény v reálném čase, možnost rozšiřovat nebo modifikovat funkcionalitu serveru skripty.Abstract:
This disertation is about motivation, analysis, design a implementation of system for collaborative creation (editing) of 3D scene. The main features are: system based on client - server model, collaborative creation of 3D scene in real-time, ability to extend or modify function of server by scripts.Klíčová slova
kolaborativní editor 3D grafika C++ OGRE3D RakNet Python collaborative editor 3D graphics
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qxpyu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2006
- Vedoucí: doc. RNDr. Eva Hladká, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.