Analýza spotřebitelského chování generace X a Y na trhu cestovního ruchu – Vendula Káňová
Vendula Káňová
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování generace X a Y na trhu cestovního ruchu
Consumer Behaviour Analysis of Generation X and Y on the Tourism Market
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je analýza spotřebitelského chování generace X a Y na trhu cestovního ruchu. Hlavním bodem práce je nákupní rozhodovací proces zvolených generací a identifikace rozdílů. Nákupní rozhodovací proces je popsán pomocí sekvenčního modelu. Data byla pro analýzu získána prostřednictvím marketingového výzkumu metodou elektronického dotazování CAWI a byla vyhodnocena pomocí statistického …víceAbstract:
The content of this master´s thesis is consumer behaviour analysis of generation X and Y on the tourism market. The main point of this work is consumer decision-making process of the chosen generations and identification of differences. The consumer decision-making process is described using a sequential model. All the data for the analysis were gained by means of marketing research by method of electronic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113456
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Sandra Vítková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KÁŇOVÁ, Vendula. \textit{Analýza spotřebitelského chování generace X a Y na trhu cestovního ruchu}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/4orbtz/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Fenomén stárnutí populace a jeho vliv na cestovní ruch
Barbora Bučková -
Cestovní ruch v době pandemie COVID-19: změny, trendy, výzvy
Lucia Čanigová -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele vín ve vazbě na cestovní ruch
Šárka Vanková