Vladimír Seman

Diplomová práce

Analýza PPC systémů při různých PPC kampaních

Analysis of PPC systems with various PPC campaigns
Anotace:
Pay per click (PPC) reklama v posledných rokoch získava na dôležitosti a investuje sa do nej stále väčšie množstvo peňažných prostriedkov. Na trhu je viacero PPC systémov, z ktorých si môže inzerent vybrať. Ktorý PPC systém je však vhodné použiť pri danom type kampane? Práca je rozdelená do štyroch kapitol (okrem úvodu a záveru). Prvá kapitola slúži na objasnenie a upresnenie pojmov, základnú charakteristiku …více
Abstract:
Pay per click (PPC) advertising over the past few years has gained importance and companies invest larger amounts of money into it. There are more PPC systems in the market from which to choose for advertising. Which PPC system is appropriate to use for a specific campaign? This thesis consists of four chapters (excluding introduction and conclusion). The first chapter clarifies terms, talks about …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2010
  • Vedoucí: Libor Gála
  • Oponent: Michal Cerman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19489

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie