Jarmila BURIANOVÁ

Bachelor's thesis

Proces zrození a zániku v přírodě, navrhování a realizace artefiletického projektu ve volnočasové pedagogice.

Process of birth and perishing in nature,designing and implementation of an artefiletic project in leisure pedagogy.
Anotácia:
Moje bakalářská práce Proces zrození a zániku v přírodě je inspirována autorčinou láskou k přírodě a vzpomínkami na stavění bunkrů, okouzlením architekturou respektující krajinu. V teoretické části se snažím shrnout své poznatky o vzniku a dalším vývoji land artu, konceptuálního umění, přiblížit hlavní linie artefiletického přístupu k výtvarné tvorbě a ukázat, že tato témata, spolu se zážitkovou pedagogikou …viac
Abstract:
My bachelor work Process of birth and extinction in ht enature is inspired by the author's love to the nature and memories of building bunkers, enchantment with architecture respecting the nature. In the theoretical part I try to summarize my findings about the origin and development of land art, conceptual art, to describe main lines of artefiletic approach to the fine art creation and to show that …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Martina Komzáková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BURIANOVÁ, Jarmila. Proces zrození a zániku v přírodě, navrhování a realizace artefiletického projektu ve volnočasové pedagogice.. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Bachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Visual Culture in Education