Ekonomie pozornosti na sociálních sítích: návykovost short-form videí a její vliv na uživatele – Tereza Sedláčková
Tereza Sedláčková
Bakalářská práce
Ekonomie pozornosti na sociálních sítích: návykovost short-form videí a její vliv na uživatele
Attention Economy on Social Media: Impact of Short-form Video Addiction on Users
Anotace:
Short-form videa se za posledních pár let staly velice populární, hlavně z důvodu jejich návykovosti zapříčiněné prvky ekonomie pozornosti, které z těchto videí dělají uspokojující formu zábavy. V této studii byl proveden kvalitativní výzkum, při kterém se realizovala analýza obsahu a hloubkové individuální rozhovory s pravidelnými uživateli short-form videí. Výzkum ukázal, že nejefektivnějšími prvky …víceAbstract:
Over the past few years, short-form videos have gained significant popularity, largely due to their addictive nature driven by elements of the attention economy that make these videos highly engaging. In this study, qualitative research was conducted, involving content analysis and in-depth individual interviews with regular short-form video users. The findings indicated that the most effective elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Petra Průšová
- Oponent: Petr Majerik, JUDr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEDLÁČKOVÁ, Tereza. \textit{Ekonomie pozornosti na sociálních sítích: návykovost short-form videí a~její vliv na uživatele}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/4p5qiv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Digitální marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití short-form videí pro propagaci dekorativní kosmetiky u generace Z
Linda Zamrazilová -
Využití trendu krátkých videí na sociálních sítích v marketingové komunikaci
Thuy Hien Pham -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová
Název
Vložil
Vloženo
Práva