Pavla FIALOVÁ
Diplomová práce
In-Yer-Face Theater:Sarah Kane
In-Yer-Face Theater:Sarah Kane
Abstract:
This diploma thesis is devoted to the work of Sarah Kane. Sarah Kane represented British drama of the 1990?s, which was distinguished by violence, cruelty and vulgar language on stage. This dramatic movement is sometimes called in-yer-face theatre. The thesis introduces the term in-yer-face theatre, the personage of Sarah Kane and it analyzes three of her plays. Its objective is to find out whether …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá životem a dílem britské dramatičky Sarah Kane. Kane patří k hlavním představitelům britského dramatu devadesátých let dvacátého století, které se vyznačuje násilím, nahotou a vulgárním jazykem. Tento dramatický směr se někdy nazývá in-yer-face theatre. V této práci bude nejprve definován pojem in-yer-face theatre, poté se představí osobnost Sarah Kane, a na její dílo …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 4. 2011
- Vedoucí: PhDr. Anna Kinovičová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FIALOVÁ, Pavla. In-Yer-Face Theater:Sarah Kane. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Violence and Gender in the Plays of Mark Ravenhill and Sarah Kane
Magdaléna Filáková -
The theme of violence in The Beauty Queen of Leenane and The Lonesome West by Martin McDonagh
Janika Brázdová -
Identity Search through Sex, Violence and Emotional Closeness in "Penetrator"and "Some Explicit Polaroids"
Michal Kadlec -
Přenos komedie z obrazovky na jeviště: specifika absurdního humoru v divadelních představeních Monty Pythonů
Yelyzaveta Halushko -
Noví poslové: reportáž v britském a americkém mainstreamovém dramatu na sklonku 20. stol.
Tomáš Kačer -
Projevy cool dramatiky ve vybraných divadelních hrách Jiřího Pokorného a Marka Horoščáka
Veronika Svedková -
Beyond the Suicidal Despair: An Analysis of Sarah Kane's 4.48 Psychosis
Martina Chramosilová -
Psychosémantická analýza divadelní hry (Možnosti čtení hry Sarah Kane „Psychóza ve 4.48“)
Kateřina Sučková