Vliv známosti značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu – Bc. Jaroslav Novotný
Bc. Jaroslav Novotný
Diplomová práce
Vliv známosti značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu
Influence of brand equity on customer's purchase behaviour
Anotace:
Diplomová práce analyzuje vliv známosti značky na kupní chování spotřebitele. Práce se pokouší zjistit, jak významný má známost značky vliv na rozhodovací proces spotřebitele a jaké další aspekty jsou v tomto procesu podstatné. Výzkum, který byl proveden na základě vyplněných online dotazníků, proběhl zároveň ve dvou zemích – České republice a Finsku, a tudíž práce zároveň srovnává nákupní chování …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2016
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Daniela Kochanska -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv veganwashingu na vnímání značky spotřebitelem
Kristina Stamenkovicová -
Vliv známosti značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu
Ladislav Rohan
Název
Vložil
Vloženo
Práva