Vliv známosti značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu – Bc. Jaroslav Novotný
Bc. Jaroslav Novotný
Master's thesis
Vliv známosti značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu
Influence of brand equity on customer's purchase behaviour
Abstract:
Diplomová práce analyzuje vliv známosti značky na kupní chování spotřebitele. Práce se pokouší zjistit, jak významný má známost značky vliv na rozhodovací proces spotřebitele a jaké další aspekty jsou v tomto procesu podstatné. Výzkum, který byl proveden na základě vyplněných online dotazníků, proběhl zároveň ve dvou zemích – České republice a Finsku, a tudíž práce zároveň srovnává nákupní chování …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2016
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM4619
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2016
- Supervisor: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Reader: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÝ, Jaroslav. \textit{Vliv známosti značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/4pa3l2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Daniela Kochanska -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv veganwashingu na vnímání značky spotřebitelem
Kristina Stamenkovicová -
Vliv známosti značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu
Ladislav Rohan
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights