Bc. Jaroslav Novotný

Master's thesis

Vliv známosti značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu

Influence of brand equity on customer's purchase behaviour
Abstract:
Diplomová práce analyzuje vliv známosti značky na kupní chování spotřebitele. Práce se pokouší zjistit, jak významný má známost značky vliv na rozhodovací proces spotřebitele a jaké další aspekty jsou v tomto procesu podstatné. Výzkum, který byl proveden na základě vyplněných online dotazníků, proběhl zároveň ve dvou zemích – České republice a Finsku, a tudíž práce zároveň srovnává nákupní chování …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 9. 2016
  • Supervisor: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové

University of Hradec Králové

Faculty of Informatics and Management

Master programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management

 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 4pa3l2 4pa3l2/4
17/10/2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.