BcA. Michal Max MRÁZ
Diplomová práce
Glitch
komiksový gamebook
Glitch
Anotace:
Téma této práce je "Glitch" a zabývá se tvorbou interaktivní knihy, gamebooku, vytvořeného na základě textu vygenerovaného pomocí umělé inteligence GPT-2. Teoretická část práce je věnována obecnému úvodu do problematiky generátorů textu, možnosti využití umělé inteligence v tvůrčím procesu, zkoumání monomýtu jako schématu vyprávění příběhů a nakonec se věnuje samotnému médiu gamebooku a komiksu. Praktická …víceAbstract:
Main topic of this thesis is "Glitch". It's purpose is creating an interactive gamebook, based on artificial text generated from GPT-2 artificial intelligence language model. Theoretical part of this thesis is focused on general insight of text generators, use of artificial intelligence during creation process, general monomyth research as tool of storytelling, and finally it focuses on gamebook and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. ak. mal. Michal Slejška
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MRÁZ, Michal Max. Glitch. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design - ateliér Grafický design II