Využití stavebnice LEGO pro samostatnou činnost žáků ve výuce předmětu Automatizační technika na SŠ – Bc. Radim NĚMEC
Bc. Radim NĚMEC
Master's thesis
Využití stavebnice LEGO pro samostatnou činnost žáků ve výuce předmětu Automatizační technika na SŠ
Use of LEGO construction sets for students' independent activities during Automation techniques classes in secondary schools
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou začlenění praktických úloh využívajících konstrukční stavebnici LEGO Mindstorm EV3 do výuky předmětu Automatizační technika na střední škole. Prvním výstupem aplikační části práce je didaktický materiál pro realizaci těchto úloh. V druhé části je uskutečněn dotazníkový průzkum za účelem ověření stanovených předpokladů týkající se problematiky zařazení vytvořených …viacAbstract:
This thesis deals with integration of practical tasks, using LEGO Mindstorm EV3 construction kit, into Automation Technology classes at a secondary school. The first output of the thesis application part presents didactic materials used for implementation of the above mentioned tasks. In the second part there is presented a statistical survey done in order to verify appointed conditions concerning …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2015
Zverejniť od: 10. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Martin Havelka, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMEC, Radim. \textit{Využití stavebnice LEGO pro samostatnou činnost žáků ve výuce předmětu Automatizační technika na SŠ}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/4pnbyg/.
Jak správně citovat práci
NĚMEC, Radim. Využití stavebnice LEGO pro samostatnou činnost žáků ve výuce předmětu Automatizační technika na SŠ. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / USPP-UTIV
Práce na příbuzné téma
-
Použití konstrukční stavebnice Lego k simulaci vybraných funkčních celků ve výuce obecně technického předmětu naZŠ
Josef Minarčík -
Využití konstrukční stavebnice Merkur ve výuce na základních školách
Radka Vohralíková -
Konstrukční stavebnice v obecně technickém předmětu
Karel JANKŮ -
Robotická stavebnice LEGO Mindstorms v projektové výuce na základní škole
Petr Bartošek -
LEGO Mindstorms Ev3 v projektové výuce na střední škole
Jana KADLEČÍKOVÁ -
Transformace vybraných úloh z učebnice lego robotiky do lego spike prime
Michal VYLETA -
Využití LEGO Mindstorms pro výuku algoritmizace a programován
Noe ŠVANDA
Názov
Vložil
Vložené
Práva