Kamila GREGOŘICOVÁ, DiS.

Bakalářská práce

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje

Advertising Creative Strategies in Czech TV Commercials for Non-alcoholic Beverages
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou kreativní strategie a jejich prvků, kde se v teoretické části práce pokusím popsat a blíže specifikovat jednotlivé důležitosti složek této strategie a nalézt klíč k jejímu hodnocení. Samotné hodnocení a výzkum reklamních spotů a prvků kreativní strategie bude charakterizován na spotech společnosti Kofola a vy-hodnocen v kvalitativním výzkumu Focus Group …více
Abstract:
This project deals with the topic of creative strategy and its components. In the theoretical part I will attempt to describe and specify particular significances of this strategy and find its evaluative key. The evaluation and research on advertising spots and creative strategy components will be described on the spots of Kofola company and analyzed in Focus Group qualitative research.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011
Identifikátor: 18687

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GREGOŘICOVÁ, Kamila. Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace