Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje – Kamila GREGOŘICOVÁ, DiS.
Kamila GREGOŘICOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Advertising Creative Strategies in Czech TV Commercials for Non-alcoholic Beverages
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou kreativní strategie a jejich prvků, kde se v teoretické části práce pokusím popsat a blíže specifikovat jednotlivé důležitosti složek této strategie a nalézt klíč k jejímu hodnocení. Samotné hodnocení a výzkum reklamních spotů a prvků kreativní strategie bude charakterizován na spotech společnosti Kofola a vy-hodnocen v kvalitativním výzkumu Focus Group …moreAbstract:
This project deals with the topic of creative strategy and its components. In the theoretical part I will attempt to describe and specify particular significances of this strategy and find its evaluative key. The evaluation and research on advertising spots and creative strategy components will be described on the spots of Kofola company and analyzed in Focus Group qualitative research.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2011
Identifier:
18687
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eliška Kubíčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GREGOŘICOVÁ, Kamila. \textit{Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/4powhe/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GREGOŘICOVÁ, Kamila. Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza kreativní strategie v TV reklamách japonských a českých mobilních operátorů
Thu Trang Dinhová -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ -
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
Karolína ŠTURSOVÁ -
Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy
Jana FOREJTAROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Aleš FILIP -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika
Adriana ŠNAJDROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Jindřich BENKO -
Kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Jana ZEMÁNKOVÁ