Bc. Aigerim Primbetova

Bakalářská práce

Blogging (Vlogging) as a marketing tool

Blogging (Vlogging) as a marketing tool
Abstract:
The thesis investigates blogging as an up-to-date tool of online marketing. The author provides an overview of corporate blogging and its important in the marketing practices of companies. On the example of different business entities, the author shoes how blogging may contribute to effective business results, and how the greatest benefits can be derived from the use of blogging as a marketing tool …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma