Blogging (Vlogging) as a marketing tool – Bc. Aigerim Primbetova
Bc. Aigerim Primbetova
Bakalářská práce
Blogging (Vlogging) as a marketing tool
Blogging (Vlogging) as a marketing tool
Abstract:
The thesis investigates blogging as an up-to-date tool of online marketing. The author provides an overview of corporate blogging and its important in the marketing practices of companies. On the example of different business entities, the author shoes how blogging may contribute to effective business results, and how the greatest benefits can be derived from the use of blogging as a marketing tool …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z2cxx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze
Lukáš Průdek -
Využití obsahového marketingu ve video produkci
Karel Studený -
Video storytelling v digitálním marketingu
Albrecht Albrecht