Bc. Jana Fefrčíková

Diplomová práce

Brand v hotelnictví

Brand in hospitality
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá sílícím fenoménem doby, kterým je „Brand“, a dále analyzuje brand v hotelnictví. Za cíl si dává zjištění stavu hotelových značek dvou největších českých hotelových skupin působících na trhu České republiky. Hypotézou přitom je, že mezinárodní hotelové značky mají lepší postavení než české hotelové značky. V průběhu práce je čtenář nejprve seznámen s historií a teoretickými …více
Abstract:
This thesis is concerned with the growing phenomenon of time, which is "Brand. It analyzes brand in hotel industry. The aim of this thesis is to found out the state of hotel brands of two of the biggest czech hotels groups operating on the market of Czech republic. The hypothesis is that the international hotel brands have a better position than Czech hotel brands though. During the thesis, is reader …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2013
  • Vedoucí: Ing. Vladimír Filip
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství