Vliv sentimentu na vývoj ceny Bitcoinu – Tomáš Bohuslav
Tomáš Bohuslav
Bakalářská práce
Vliv sentimentu na vývoj ceny Bitcoinu
Influence of sentiment on Bitcoin price development
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá vztah mezi cenou Bitcoinu a tržním sentimentem. Na tuto souvislost je pohlíženo během opakujících se cyklů pro Bitcoin, které jsou zkoumány od července roku 2010. Objasnění vlivu sentimentu je prováděno také v obdobích významných ekonomických událostí (období pandemie covidu-19 a ruské invaze na Ukrajinu). V práci jsou rozebrány specifika bitcoinového trhu, zá-kladní informace …víceAbstract:
The bachelor's thesis is about the influence between the price of Bitcoin and market sentiment. This connection is looked at during recurring cycles for Bitcoin, which are started in July 2010. Clarification of the influence of sentiment is also carried out during periods of significant economic events (the period of the covid-19 pandemic and the Russian invasion of Ukraine). The thesis discusses the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Svatopluk Kapounek, Ph.D.
- Oponent: Peter Albrecht, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Finanční služby
Práce na příbuzné téma
-
Behavioral Finance
Dalibor Kováč -
Behaviorální finance
Václav Nováček -
Behaviorial finance
Jiří Šmarda -
Behaviorální finance a jejich aplikace v oblasti měnových kurzů
Karolína Štěpánková -
Behavioral Finance
Tomáš Jindřich -
Postavení mužů na trhu práce v závislosti na jejich věku
Andreevová Andreevová -
Role služby Podporovaného zaměstnávání na trhu práce (s důrazem na koncept CSR)
Markéta Jabůrková -
Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu
Anna Suchá