Sebereflexe role lektora vzdělávajího dospělé ve výpovědích lektorů – Mgr. Bc. Andrea Špačková
Mgr. Bc. Andrea Špačková
Bakalářská práce
Sebereflexe role lektora vzdělávajího dospělé ve výpovědích lektorů
Teacher-as-reflective practitioner in adult education
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku sebereflexe role lektora vzdělávajícího dospělé. Teoretická část zahnuje informace týkající se vzdělávání dospělých, učení dospělých a sebereflexi lektora. V praktické části je popsána realizace výzkumného šetření, které je zaměřeno na sebereflexi role lektora ve výpovědích lektorů.Abstract:
This bachelor work is oriented on problems of teacher - as reflective practioner in adult education. Theoretical part embodies theoretical information regarding adult education, teaching adults and self-reflection of lector. Practical part describes the implementation of research, which is oriented on self-reflection of role of a lector in answer.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c2ik5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Josef Lukas, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce (kombinované) / Psychologie