Sebereflexe role lektora vzdělávajího dospělé ve výpovědích lektorů – Mgr. Bc. Andrea Špačková
Mgr. Bc. Andrea Špačková
Bachelor's thesis
Sebereflexe role lektora vzdělávajího dospělé ve výpovědích lektorů
Teacher-as-reflective practitioner in adult education
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku sebereflexe role lektora vzdělávajícího dospělé. Teoretická část zahnuje informace týkající se vzdělávání dospělých, učení dospělých a sebereflexi lektora. V praktické části je popsána realizace výzkumného šetření, které je zaměřeno na sebereflexi role lektora ve výpovědích lektorů.Abstract:
This bachelor work is oriented on problems of teacher - as reflective practioner in adult education. Theoretical part embodies theoretical information regarding adult education, teaching adults and self-reflection of lector. Practical part describes the implementation of research, which is oriented on self-reflection of role of a lector in answer.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 6. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/c2ik5/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2007
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Reader: PhDr. Josef Lukas, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Social Policy and Social Work / Psychology