Ekonomika a management malé organizace působící v hudebním průmyslu – Bc. Radek Vrána
Bc. Radek Vrána
Bachelor's thesis
Ekonomika a management malé organizace působící v hudebním průmyslu
Economy and management of a small organization operating in music industry
Anotácia:
Tato bakalářská práce popisuje hudební skupinu jako malou organizaci provádějící marketingové, ekonomické a manažerské činnosti. V práci jsou teoreticky vymezeny pojmy související s podnikáním, trhem, marketingem, managementem a okrajově i autorským právem. Teoretické poznatky jsou poté aplikovány na hudební průmysl, především v oblasti marketingu. Na závěr autor popisuje projekty dvou konkrétních …viacAbstract:
This Bachelor's work describes a music band as a small organization carrying out marketing, economic and managerial activities. In the work there are defined some terms connected with business, market, marketing, management and peripherally with a law of authorship. Theoretical findings are then used for the music industry, mainly in the area of music marketing. Finally, the author of the work describes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedúci: Mgr. Jan Mandys, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vrána, Radek. Ekonomika a management malé organizace působící v hudebním průmyslu. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Práce na příbuzné téma
-
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudebních děl
Zdeněk Šťáva -
Management a marketing malého podniku
Michaela HAUEROVÁ -
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
Marketing management in destination organisation management
Petra VYSUŠILOVÁ -
Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment
Boutaina Boukhal -
Event marketing a management vybraného podniku
Nikola Palivcová -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka