Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka – Michaela Pechová
Michaela Pechová
Bachelor's thesis
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Food styling and Consumer Buying Decision process
Abstract:
Tato bakalářská práce, která je celá zaměřena na popis a působení food stylingu, včetně nákupního rozhodovacího procesu zákazníka, je rozdělena na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. V samém úvodu práce je stručně uveden a nastíněn celkový obsah a zaměření bakalářské práce. Teoretická část obsahuje 4 kapitoly, které se zabývají popisem food stylingu, psychologií marketingové komunikace …moreAbstract:
This bachelor thesis, which is focused on description and effect of food styling, including consumer buying decision proces, is divided into introduction, theoretical part, practical part and conclusion. In the very beginning of the work is briefly outlined the overall content and focus of the thesis. The theoretical part contains 4 chapters dealing with the description of food styling, psychology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lj70z/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Marie Koubová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová -
Nákupní rozhodovací proces Generace Y v kategorii elektro v kamenných prodejnách Společnosti XY
Sabina Kratochvílová