Strategie a taktiky získávání sponzorů neziskových aktivit – Jindřich Jindřich
Jindřich Jindřich
Diplomová práce
Strategie a taktiky získávání sponzorů neziskových aktivit
Strategy and Tactics of Obtaining Sponsors non-profit Activities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou získávání zdrojů k fungování nevládních neziskových organizací prostřednictvím sponzoringu. Cílem teoretické části této práce je představit sponzoring jakožto zdroj velkého potenciálu k financování neziskových aktivit, a to zejména v oblasti kultury. V práci jsou uvedeny postupy a techniky, jak má nezisková organizace postupovat při hledání strategických partnerů …víceAbstract:
This thesis looks into gaining resources for functioning of non-governmental organization via sponsorship. The goal of the theoretical part of this thesis is to introduce a modern approach of sponsorship as a source of a massive potential to finance non-profit activities, mainly in cultural sphere. In this thesis, procedures and techniques how a non-profit organization should proceed in finding strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36424
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: Jan Nový
- Oponent: Klára Šplíchalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36424
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Fundraising, sponzorství a donátorství v britských kulturních institucích (srovnání s ČR)
Duyen Monika Nguyenová -
Sponzoring v akademických knihovnách
Tereza Pejková -
Financování a sponzoring ve sportu
Jan MOLNÁR -
Sponzoring projektů Komunikační agentury
Terezie DIEHLOVÁ -
Applications of event study methodology for measuring of a market reaction
Munkh-Od Dashdondog -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Event management firmy Johann W
Petra Beránková