Integrace žáků s SPU na 1. stupeň ZŠ z pohledu pedagoga – Lucie DRÁBKOVÁ
Lucie DRÁBKOVÁ
Bachelor's thesis
Integrace žáků s SPU na 1. stupeň ZŠ z pohledu pedagoga
Integration of pupils with Specific Learning Disabilities at the 1. st stage of elementary school from the teacher´s point of view
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku integrace žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupeň ZŠ. Základním cílem je analyzovat problematiku vzdělávání a integrace žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupeň ZŠ, a to z teoretického i praktického hlediska. V praktické části práce jsou zkoumány specifické aspekty provázející vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení v praktické …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the integration of pupils with specific learning disabilities at the 1st stage of primary school and its basic goal is to discuss in more detail the issue of education and integration of pupils with specific learning disabilities at the 1st stage of primary school, both from a theoretical and practical point of view. In the practical part of the work, specific aspects …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DRÁBKOVÁ, Lucie. Integrace žáků s SPU na 1. stupeň ZŠ z pohledu pedagoga. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education - preceptorship / Special Education - preceptorship
Theses on a related topic
-
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ -
Hodnocení a poskytování zpětné vazby učitelem ruského jazyka žákům se SVP během distanční výuky.
Klára Pohlová -
Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení, ADHD či ADD na 1. stupni základní školy
Šárka Sixtová -
Hodnocení a sebehodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení
Renée Grenarová -
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci při výuce vybraných oborů učňovského školství s akcentem na výuku žáků se specifickými poruchami učení a poruchami chování
Kateřina ŠTURMOVÁ -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Péče o žáky se specifickými poruchami učení, chování a s poruchami pozornosti v družině na ZŠ praktické a speciální
Zdenka Herzánová -
Podpora začlenění žáka se specifickými poruchami učení do kolektivu třídy
Barbora Hofmanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights