Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje – Klára ŠTÍHLOVÁ
Klára ŠTÍHLOVÁ
Bachelor's thesis
Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje
Influencer marketing in tourism of the Moravian-Silesian region
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena téma influencer marketing v oblasti cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji. Cílem je analyzovat využití influencer marketingu v cestovním ruchu a tím zjistit atraktivnost kraje pro jeho návštěvnost. Teoretická část se zabývá definicí cestovního ruchu, influencer marketingu a marketingové komunikace prostřednictvím internetu. Praktická část se věnuje analýze příspěvků …moreAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the topic of influencer marketing in the field of tourism in the Moravian-Silesian region. The goal is to analyze the use of influencer marketing in the tourism industry and thereby determine the attractiveness of the region for its visitors. The theoretical part deals with the definition of tourism, influencer marketing and marketing communication via the internet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Macháček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTÍHLOVÁ, Klára. Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Economical Geography and Regional Development / Economical Geography
Theses on a related topic
-
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Pavel Jiránek -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Ondřej Scholz -
Výjezdový cestovní ruch do Čínské lidové republiky
Shoira Ibragimova