Lenka Štěpánková

Bachelor's thesis

Relaps abúzu pervitinu u žen jako důsledek rizikového faktoru nárůstu hmotnosti

Relapse of Methamphetamine Abuse among Women as a Result of the Risk Factor of Weight Gain
Abstract:
Závěrečná práce je zaměřena na uživatelky pervitinu, které delší dobu abstinují nebo si dlouhodobější abstinencí prošly. V období abstinence u nich často dochází k nárůstu hmotnosti a je zde zvýšené riziko návratu k užívání pervitinu kvůli jejímu snížení. Teoretická část práce se zabývá typologií stimulačních drog a jejich charakteristikou. Práce se hlouběji zaměřuje na nejčastěji užívanou drogu a …more
Abstract:
This thesis is focused on the abstaining methamphetamine user or long-term abstinence passed. In the period of abstinence among them often leads to weight gain and an increased risk for relapse to methamphetamine use due to its reduction. The theoretical part deals with the typology of stimulant drugs and their characteristics. Work is focused on the most frequently used drug methamphetamine. Emphasis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Michaela Záluská

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Štěpánková, Lenka. Relaps abúzu pervitinu u žen jako důsledek rizikového faktoru nárůstu hmotnosti. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy