Monika Mastníková

Master's thesis

Verbální projev a vady řeči v mladším školním věku

Verbal Performance and Speech Impediment in Elementary School Age
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou verbální komunikace žáků na prvním stupni základní školy. V teoretické části diplomové práce je vycházeno z poznatků oblasti rétoriky, komunikace, řeči, hlasu a sluchu. Dále je věnována pozornost funkci dechového, hlasového a artikulačního ústrojí, které se na procesu mluvení podílejí. Jsou zde vyhraněny faktory ovlivňující verbální projev a vymezeny pojmy související …viac
Abstract:
The thesis deals shows problems in the verbal communication of pupils in the first level of primary schools. The theoretical part focuses on the findings from rhetorical, communication, speaking, voice and hearing fields. As the breathing, voice and articulation organ are involved in the process of speaking, the attention is paid to their functions. Factors influencing verbal communication and definitions …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2015
Zverejniť od: 24. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: MgA. Zuzana Bubeníčková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mastníková, Monika. Verbální projev a vady řeči v mladším školním věku. Liberec, 2015. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.7.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Technical University of Liberec

Faculty of Sciences, Humanities and Education

Master programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - Special educational and behavioural needs, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)