Verbální projev a vady řeči v mladším školním věku – Monika Mastníková
Monika Mastníková
Master's thesis
Verbální projev a vady řeči v mladším školním věku
Verbal Performance and Speech Impediment in Elementary School Age
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou verbální komunikace žáků na prvním stupni základní školy. V teoretické části diplomové práce je vycházeno z poznatků oblasti rétoriky, komunikace, řeči, hlasu a sluchu. Dále je věnována pozornost funkci dechového, hlasového a artikulačního ústrojí, které se na procesu mluvení podílejí. Jsou zde vyhraněny faktory ovlivňující verbální projev a vymezeny pojmy související …viacAbstract:
The thesis deals shows problems in the verbal communication of pupils in the first level of primary schools. The theoretical part focuses on the findings from rhetorical, communication, speaking, voice and hearing fields. As the breathing, voice and articulation organ are involved in the process of speaking, the attention is paid to their functions. Factors influencing verbal communication and definitions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2015
Zverejniť od: 24. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: MgA. Zuzana Bubeníčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mastníková, Monika. Verbální projev a vady řeči v mladším školním věku. Liberec, 2015. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - Special educational and behavioural needs, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikativních dovedností dětí žijících v bilingvní rodině
Barbora Žáčková -
Rozvoj komunikativních dovedností dětí v předškolním věku
Iva Račanská -
Rozvoj komunikativních dovedností u integrovaného dítěte s DMO
Ivana Fojtů -
Rozvoj komunikativních dovedností dětí se sociálním znevýhodněním
Táňa Čížková -
Rozvoj komunikativních dovedností dětí předškolního věku prostřednicvím poezie s pohybem
Tereza VOPATOVÁ -
Faktory ovlivňující rozvoj komunikačních dovedností žáků ve vybrané edukační realitě na druhém stupni základních škol
Ondřej SEDLÁČEK -
Rozvoj komunikativních dovedností dětí předškolního věku prostřednictvím pohádek
Markéta KRAJČOVIČOVÁ -
Rozvoj komunikačních kompetencí v předškolním věku prostřednictvím literatury
Eva Štefanová