Mgr. Martina Jarošová

Bakalářská práce

Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 7. ročníku ZŠ

Skill of reading comprehension in example 7 School year
Anotace:
Bakalářská práce „Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 7. ročníku ZŠ“ sleduje úroveň čtenářské gramotnosti u žáků 7. ročníku základní školy a studentů víceletého gymnázia. V mezinárodních výzkumech PISA a PIRLS nedosahují čeští žáci v oblasti čtenářské gramotnosti dobrých výsledků, přestože se na ni v současné době stále více poukazuje. Zejména pak na kvalitativní ukazatele čtenářské gramotnosti …více
Abstract:
The bachelor thesis “The Skill of reading with understanding on the example of the 7th year pupils” follows the level of reading literacy of pupils in the 7th year of the elementary school and students of grammar school. Czech students do not achieve good results in the field of reading literacy in the international evaluations made by PISA and PIRLS, even though this fact is pointed out more and more …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství českého jazyka a literatury pro základní školy

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.