Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 7. ročníku ZŠ – Mgr. Martina Jarošová
Mgr. Martina Jarošová
Bakalářská práce
Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 7. ročníku ZŠ
Skill of reading comprehension in example 7 School year
Anotace:
Bakalářská práce „Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 7. ročníku ZŠ“ sleduje úroveň čtenářské gramotnosti u žáků 7. ročníku základní školy a studentů víceletého gymnázia. V mezinárodních výzkumech PISA a PIRLS nedosahují čeští žáci v oblasti čtenářské gramotnosti dobrých výsledků, přestože se na ni v současné době stále více poukazuje. Zejména pak na kvalitativní ukazatele čtenářské gramotnosti …víceAbstract:
The bachelor thesis “The Skill of reading with understanding on the example of the 7th year pupils” follows the level of reading literacy of pupils in the 7th year of the elementary school and students of grammar school. Czech students do not achieve good results in the field of reading literacy in the international evaluations made by PISA and PIRLS, even though this fact is pointed out more and more …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/syg3f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.