Mgr. Lucie Nováková

Bakalářská práce

Obchodní domy první republiky

The Department Stores of the "First Czechoslovak Republic"
Anotace:
Bakalářská práce zpracovává téma obchodní domy v období první republiky. Představuje a vymezuje tento sledovaný časový úsek z historického hlediska s důrazem na meziválečnou ekonomiku. Věnuje se obchodním domům, které na území československého státu vznikaly v letech 1918-1938. Soustředí se na specifické formy užívané při jejich dobové komunikaci se zákazníky. Identifikuje také hlavní cílové skupiny …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the topic of department stores during the period of First Czechoslovak Republic. It presents and defines this time period from the historical point of view with the emphasis on the economy between the two World Wars. It pursues the issue of department stores that were founded in Czechoslovakia during 1918-1938 and focuses on the specific patterns used when communicating …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nováková, Lucie. Obchodní domy první republiky. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace