Petra Šedivá

Diplomová práce

Analýza a návrh komunikační strategie společnosti Znovín Znojmo, a.s.

Analysis and Proposal of Communication Strategy of Znovín Znojmo, a.s.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je kritické zhodnocení a návrh marketingové a komunikační strategie společnosti Znovín Znojmo. V první části se zabývám teoretickými základy marketingu a tvorbou marketingové a komunikační strategie. Ve druhé části zmapuji tuzemský trh s vínem z pohledu výrobců i spotřebitelů a představím současné trendy. Dále provedu analýzu marketingových aktivit společnosti a jeho konkurentů …více
Abstract:
The objective of the thesis is evaluation and proposal of marketing and communication strategy of Znovín Znojmo. In the first part, I explain the theory of marketing and creation of marketing and communication strategy. In the second part, I analyze the Czech wine market as seen by both producers and consumers, and I introduce current trends. Furthermore, I analyze marketing activities of the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Paulina Friedová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40910