Marketingová virtuální komunikace společnosti Top4Sport – Dominika Boháčková
Dominika Boháčková
Bachelor's thesis
Marketingová virtuální komunikace společnosti Top4Sport
Virtual Marketing Communication of the Top4Sport
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovaní marketingové virtuální komunikace společnosti Top4Sport, s konkrétním zaměřením na běžecký e-shop Top4Running, který společnost vlastní. Předložená práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část sleduje danou problematiku z pohledu pojmů a definic. Praktická část se zabývá představením a zanalyzováním marketingové online komunikace běžecké speciálky …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.