Marketingová virtuální komunikace společnosti Top4Sport – Dominika Boháčková
Dominika Boháčková
Bakalářská práce
Marketingová virtuální komunikace společnosti Top4Sport
Virtual Marketing Communication of the Top4Sport
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovaní marketingové virtuální komunikace společnosti Top4Sport, s konkrétním zaměřením na běžecký e-shop Top4Running, který společnost vlastní. Předložená práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část sleduje danou problematiku z pohledu pojmů a definic. Praktická část se zabývá představením a zanalyzováním marketingové online komunikace běžecké speciálky …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.