Mgr. Lenka Švecová

Bakalářská práce

Approach to Learning: Bilingual and SLA Children

Approach to Learning: Bilingual and SLA Children
Anotace:
Tato práce se soustředí na jazykové schopnosti a dovednosti dětí v anglickém jazyce, které navštěvují mateřskou či základní školu se zaměřením na tento jazyk. Cílem práce je zjistit, jak velké diference jsou mezi dětmi majícími s anglickým jazykem zkušenost od 3-4 let věku, a dětmi, které nemají v oblasti anglického jazyka zkušenost žádnou. Výzkum tvořený nahrávkami devíti dětí (ve věku 5 až 8 let …více
Abstract:
This thesis is focused on language skills and abilities in English of children who currently attend an English kindergarten or school. The objective of the thesis is to find out the differences between children who have started English at three or four years of age, and children who do not have any experience with English at all. A research project in which nine children (aged 5 to 8) have been recorded …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta