Edukace jedinců s postižením – Bc. Gabriela Švancarová
Bc. Gabriela Švancarová
Master's thesis
Edukace jedinců s postižením
Education of Disabled Persons
Anotácia:
Edukace jedinců s postižením se zabývá výchovou a vzděláváním žáků se speciálně vzdělávacími potřebami v základní škole speciální. Práce je rozdělena do čtyř kapito. Tři kapitoly jsou teoretické, jedna je praktická. V první kapitole jsou vymezeny pojmy mentální postižení, klasifikace, etiologie. Druhá kapitola se zabývá legislativou, třetí kapitola popisuje holandské školství a terapie v Holandsku …viacAbstract:
The Diploma thesis deals with education of pupils with mental retardation. The thesis is divided into 4 chapters. Three chapters are theoretical and one is practical. In the first chapter are defined the terms: mental retardation, classification, etiology. The second theoretical chapter deals with the legislation. The third chapter is devoted to the special schools in Holland and in the Czech Republic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qpzc2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2012
- Vedúci: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Podpora akademických dovedností sluchově postižených a neslyšících žáků v inkluzivním vzdělávání pomocí dvojjazyčných edukačních metodologických postupů: Případová studie - Inkluz ve speciálních školách v Akwa Inoně - Nigérie
Godwin Jude Uchenna Irokaba -
Využití speciálních zrakových pomůcek v základních školách a v centrech pro zrakově postižené
Jana Chludilová