Analýza spokojenosti zákazníka se službami lékárny – Olga Bartošková
Olga Bartošková
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníka se službami lékárny
Analysis of Customer Satisfaction with Pharmacy Services
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit a zhodnotit kvalitu poskytovaných služeb v lékárně AGEL Ostrava - Vítkovice a následně na základě dosažených výsledků navrhnout doporučení pro zlepšení kvality těchto služeb. V teoretické části jsou definovány pojmy jako zákazník, jeho spokojenost a loajalita, konstrukce otázek do dotazníku a charakterizovány metody pro vyhodnocování dat ohledně spokojenosti zákazníků …moreAbstract:
The goal of this thesis is to assess the quality of customer service provided in the AGEL Ostrava -Vítkovice pharmacy and offer suggestions for improvements based on our findings. Theory section defines terms such as customer, customer satisfaction and loyalty, and describes how to create questionnaire questions and methods used to evaluate data from customer satisfaction surveys. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/135426
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: Pavel Blecharz
- Reader: Ludmila Škrobánková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Increasing employees satisfaction in the given organisation by improving their job motivation
KESHAB KC -
Investigations into the Life Satisfaction of High School Students
Julius JANÁČEK -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak