Zmapování psychických nároků a užívaných prvků mentální přípravy u hráčů elektronických sportů – Bc. Patrik Bartys
Bc. Patrik Bartys
Bakalářská práce
Zmapování psychických nároků a užívaných prvků mentální přípravy u hráčů elektronických sportů
Mapping the claims of psychic and mental elements used in the preparation of electronic sports players
Anotace:
Cílem práce bylo blíže prozkoumat psychologické aspekty výkonu v elektronických sportech, zda a případně jakým způsobem probíhá psychologická příprava na výkon, a jaké strategie při této přípravě hráči využívají. Pilotní studie byla realizována za využití smíšeného výzkumného designu. Zkoumaným osobám byla předložena dotazníkové metody, jejíž výsledky byly doloženy interpretativní fenomenologickou …víceAbstract:
The aim of this study was to inspect close the psychological aspects of performance in electronic sports, how the psychological preparation for performance goes, and what strategies are players using. Pilot study was carried out using mixed research design. A questionnaire method was submitted to the subject whose results were confirmed by interpretive phenomenological analysis of a semi-structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ci60x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Martin Jelínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Gamification of performance and the related psychological factors and outcomes
Tomáš Kratochvíl -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day
Vlastimil Peer -
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
Kateřina Biličková -
Analýza, návrh a implementace portálu hry League of Legends
Andrej Thurzo -
Geografické aspekty eSportu: vývoj a regionální ukotvení hry League of Legends
Jaromil VEJMOLA