Bc. Peter JANKŮ

Bachelor's thesis

Komplexní průvodce tvorby 3D grafických modelů na základě reálných předloh\nl{}

The Complex guide of 3D graphics models creation based on real objects\nl{}
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit komplexního průvodce tvorbou 3D modelu na základně reálné předlohy. Práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část se zabývá přehledem metod používaných pro prostorové skenování a jejich vývoj. V části praktické je popsána filozofie a princip prostorového skenování za pomocí laserového liniového skeneru, vytvoření 3D modelu a jeho převod na CAD reprezentaci …more
Abstract:
The aim of this thesis is to create a complex guide throughout construction of a 3-D model based on a real-life model. The thesis itself is divided into several parts. The theoretic part includes a survey of methods used for three-dimensional scanning and their historical development. In practical part philosophy and principles of three-dimensional scanning using a laser line scanner are described …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2009
Accessible from:: 1. 6. 2009
Identifier: 11040

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JANKŮ, Peter. Komplexní průvodce tvorby 3D grafických modelů na základě reálných předloh\nl{}. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 06. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 1. 6. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Applied Informatics

Bachelor programme / field:
Engineering Informatics / Information Technologies